Flag
Regulamin newslettera
Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
REGULAMIN NEWSLETTERA

Regulamin usługi Newsletter

1. Regulamin określa zasady i warunki korzystania przez Użytkowników z usługi Newsletter dostępnej w Serwisie www.oetker.pl oraz w Serwisie www.wszystkiegoslodkiego.pl oraz w Sklepie www.sklep.wszystkiegoslodkiego.pl.

2. Administratorem Serwisów i Sklepu jest Dr. Oetker Polska Sp. z o.o. (dalej: Administrator).

3. Oprogramowanie, wygląd, układ funkcjonalny, treści i elementy graficzne usługi Newsletter (z wyjątkiem treści i elementów graficznych nie pochodzących od osób trzecich) stanowią przedmiot autorskich praw majątkowych lub/i innych praw przysługujących Administratorowi lub/i innym osobom i podlegają ochronie prawnej.

4. Zapisanie się do usługi Newsletter, możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Użytkownika minimalnych wymagań technicznych:

a. posiadanie urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Mac OS, Android, Windows;

b. zainstalowanie na urządzeniu, o którym mowa powyżej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej obsługującej HTML5 zapewniającej dostęp do zasobów sieci internet takich jak: Mozilla FireFox, Google Chrome, Safari lub innej kompatybilnej przeglądarki internetowej obsługującej pliki cookie;

c. posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej.

5. W celu rozpoczęcia świadczeniu usługi Newsletter, Użytkownik uzupełnia Formularz zapisu dostępny w ramach Serwisu lub Sklepu poprzez podanie adresu e- mail a następnie potwierdza zapis przez wciśnięcie przycisku „Zapisz się”. Potwierdzenie zapisu spowoduje skierowanie do Użytkownika na wskazany przez niego adres e-mail korespondencji mailowej z prośbą o potwierdzenie zapisu. Korespondencja skierowana do Użytkownika zawiera aktywny link, po naciśnięciu którego Użytkownik potwierdza zapis. Potwierdzenie zapisu powoduje dodanie do listy Subskrybentów.

6. Potwierdzając zapis do usługi Newsletter Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego, a także przekazywania informacji handlowych w tym kanale komunikacji zgodnie z ustawą Prawo komunikacji elektronicznej.

7. Potwierdzenie zapisu do usługi Newsletter oznacza akceptację przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu.

8. Rozpoczęcie świadczenia usługi Newsletter następuje po dodaniu Użytkowania do listy Subskrybentów.

9. Użytkownik może w każdej chwili i bez podawania przyczyny zrezygnować z usługi Newsletter poprzez aktywowanie („kliknięcie”) linku dezaktywacyjnego otrzymanego w treści Newslettera o treści „Jeśli nie chcesz więcej otrzymywać Newslettera, kliknij tutaj”.

10. Skorzystanie przez Użytkownika z linka do wypisania się z usługi Newslettera, skutkuje niezwłocznym zaprzestaniem świadczenia tej usługi.

11. Administrator zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi Newsletter w każdym czasie.

12. Częstotliwość wysyłania Newslettera uzależniona jest wyłącznie od decyzji Administratora.

13. Administrator oświadcza, że podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej będzie przetwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, oraz że nie będzie udostępniany osobom trzecim.

14. Regulamin jest udostępniany Użytkownikom nieodpłatnie i nieprzerwanie na stronie internetowej Serwisu www.oetker.pl, w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie i odtwarzanie oraz utrwalenie jego treści w każdej chwili.

15. Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego zamieszczenia (opublikowania) na stronie internetowej Serwisu www.oetker.pl.

16. Administrator zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu w każdym czasie, w szczególności z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych, bez konieczności uzasadniania tych przyczyn.

17. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie od dnia ich zamieszczenia (opublikowania) na stronie internetowej Serwisu. Administrator zawiadamia o zmianie Regulaminu dotychczasowych Użytkowników (którzy korzystają z Usługi Newsletter w chwili dokonania zmiany Regulaminu) poprzez zamieszczenie stosownego komunikatu o zmianie Regulaminu na stronach internetowych Serwisu www.oetker.pl. Administrator może także dodatkowo informować dotychczasowych Użytkowników o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji elektronicznej.